Dags att börja!

En gång för alla... Jag ska försöka få träning inplanerat i almanackan! Forever!
Grejjen är den att jag vet ju att det är grymt kul när man väl är igång, men det tar två - tre veckor innan man kommer in i det!
Och jag börjar idag!
Jajamen, om ca en timma och 30 minuter svättas jag på ett Core pass. Visserligen endast 30 minuter långt, men det kan vara bara att börja med det!
För er som kanske inte vet så var jag lite av en träningsnarkoman för ca 2 år sedan.
Jag tränade 4 gånger i veckan och mådde riktigt bra!
Vägde ca 53 kg och var nöjd med det! Men nu, jag väger 10 kilo mer och har inte närmat mig gymmet på ca 1,5 år!
KATASTROF!!
Därför har jag bestämt mig för att komma i form igen! Jag tänker inte väga min mat och räkna kalorier, bara äta lagom stora portioner, bara godis på lördagar OCH träna i massor!! Absolut minst två dagar i veckan. Målet är alltid 3-4 dagar i veckan.
Idag ska jag även sola, för lite färg mår man bra av... Jag gör det i alla fall!
Efter träning blir det en kopp kaffe hos Iza!

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nä! Nu har jag gått in på din blogg i princip varje dag för att kanske få se ett nytt inlägg, skärpning! :) Allt bra annars??

2008-12-09 @ 13:58:28
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0