Ojoj

Dett var hundra år sedan sist! Känns det som i allafall!
Fick precis se att det faktist finns några som läser min blogg, hihi. Kul!
Hej på er.... Nu ska jag försöka på nytt!
Måste bara berätta att jag har jobb nu! jobbar nästan heltid, tre dagar i veckan på KFV Marknadsföring och alla helger på Himlinge Östergård.

Nu när jag sitter här och skriver förstår jag varför jag inte bloggar så mycket. det finns ju inte mycket att säga liksom. jag gör inte så mycket.... jobbar, pussas med mina kära här hemma och lagar mat, städar tvättar renoverar (ibland). Ja ni ser, vad ska jag skriva om som är så kul liksom!
Ingen vill höra om att jag borde träna och äta bra... det gör jag absolut inte! Och alla sådana tankar som dyker upp i mitt huvud om dagarna!

Idag ska vi på Nallefest på dagis här uppe! Gulligt va! Personalen serverar pumpasoppa och bröd.
Mille ska ta med sin favvonalle... Höstmys!

Nu ska jag tvätta bort mitt ugly smink och ta ett varav med dammsugaren!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha de hade Nallens dag firande på Lovas förskola oxå! En ny högtid hihi

2008-10-29 @ 13:35:32
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0