äntligen hemma

Nu är jag helt slut! idag var jag först på möte med cheferna, det gick fint och det visade sig ha en del jobb till mig. Så det kommer att bli bra tillslut.
Efter det var det dags att fara till Milles dagis, efterssom vi är ett föräldrarkooperativ så måste vi ju göra lite insatser. Så idag var det min tur att jobba med barnen. Och Mille blir ju såååå bråkig när jag är där. fattar inte varför.
Men det är i alla fall riktigt tråkigt! Nu här hemma är han världens sötaste, sitter här brevid och äter pasta! Mums...

Ikväll blir det mys framför tv:n... sjukhuste 19.30, idol 20.00, vem kan slå filip och fredrik 21.00
Till det blir det massor med te och frysta jordgubbar som snacks! mums...

Ne, nu ska jag stoppa Mille i ett bad.
Hej hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0