fucking trött

Dagen börjkade med lite jobb hemma vid datorn. Rätt skönt.. Sen bar det iväg till Linköping för att träffa Sanna, Mamma och Madde. Våran supergenerösa mamma bjöd på en hel del shopping! Det var riktigt roligt och jag hittade ett par fina stövlar på Scorette bland annat.
Sen var det IKEA nästa och där köpte jag galgar till tusen! Näe, men i alla fall 30 paket, 30 gånger 5 är hmmm... för sent för matte nu. Men typ 150 kanske? 

Nu är jag så sjukt trött, in och spola av mig sen sova..... inget mer att säga.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Veronica!



Vad roligt att du kommeterade min blogg, annars hade jag inte vetat om denna:) Jättekul att få en uppdatering om dig. Jag tror att den senaste gången vi träffades var när jag klippte dig, precis när Mille var född. Det är några år sedan om man säger så:) Kan du inte säga till om ni ska till Sthlm något så kanske vi hinner ses? Vore mycket trevligt!! Hoppas det löser sig med jobb för dig, jag vet hur tråkigt det är att vara utan samt att det är viktigare än någonsin att ha en inkomst med familj. Jag har ju bara mig själv att tänka på..

Ha det så bra! Hälsa familjen..



Stor Kram Josefine

2008-09-30 @ 10:08:50
URL: http://fetajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0