Mysigt, fast tråkigt



Det är så tråkigt när Kristian jobbar borta... Han sover borta 2-3 nätter i veckan just nu.
Men det är mysigt att bara vara hemma med Mille och ta det lungt, men när det kommer till sömnen så är det riktigt illa... jag blir typ 7 år igen, tycker att det är så läskigt att sova själv. Och Mille vägrar sova ner hos mig.. "Nej, jag ska sova i min säng" såger han då!!
Just nu sitter vi här och äter nudlar och kalla morötter, haha nyttigt värre! Stackars barn...
Tidigare idag var vi inne hos Madde och käka luch, var ute och gick och var i lekparken, det var otroligt skönt med frisk luft!
Mamma var med också så det var riktigt nice!

På fredag ska jag, mamma och madde till Linköping och träffa Sanna, bara vi tjejer liksom!
Ska bli mysigt, traska runt på stan, och äta god mat!
Ne, nu ska jag prata lite med sonen.... Snart är det dags för Bullibompa!

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0